نکاتی درمورد قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

از نکات مهمی که در زمان انتخاب قفسه بندی برای یک فروشگاه باید حتما مد نظر قرار گیرد نوع کاربری فروشگاه است. توجه به این نکته باعث می شود تا فضا بیشتر و انتخاب راحت تر انجام شود. با قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی و ویژگی های این قفسه بندی بیشتر آشنا می شویم.

قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی

یکی از مهم ترین فروشگاه هایی که نیاز مبرم به قفسه بندی برای دسترسی راحت تر و سریع تر به محصول در آن بیشتر احساس می شود مغازه لاستیک فروشی است. این مغازه ها به دلیل ابعاد بزرگ و وزن بیشتر محصول و همچنین اشغال فضای بسیار زیاد نیاز بسیار زیادی به نوع قفسه بندی با ویژگی های بسیار خاص دارد تا در صورت نیاز بتوان فرآیند انتخاب را سرعت بخشید. اما به دلیل همین موارد که ذکر شد نوع قفسه بندی در این مغازه ها نیز باید از چند ویژگی برخوردار باشد. در این صورت می توان انتظار داشت که توقعات هر فرد از اعم از مالک فروشگاه و مشتریان مراجعه کننده به این مکان کاملا برآورده می شود. علاوه بر آن با انتخاب نوع قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی سطح ایمنی نیز در این مکان تا حد بالایی افزایش می یابد.

قفسه بندی مغازه لاستیک فروشی

قفسه بندی مغازه لاستیک فروشی

توجه به نوع لاستیک در مغازه لاستیک فروشی

لاستیک ها بسته به نوع خودرو از انواع مختلف با سایزهای مختلفی تولید می شوند. هر خودرو دارای لاستیک با ابعاد ویژه است که باعث می شود تا نگهداری از آن ها نیاز به قفسه بندی با ابعاد قابل تغییر و متناسب با نوع تایر داشته باشد. علاوه بر این تایرهای با ابعاد گوناگون دارای وزن های متفاوتی نیز هستند که نگهداری از آن ها به نوع قفسه بندی خاص دارد. دارا بودن ویژگی تحمل وزن لاستیک در ابعاد مختلف از مهم ترین ویژگی های قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی است.

نوع لاستیک در انبار لاستیک

نوع لاستیک در انبار لاستیک

میزان فضا و تعداد تایرهای موجود در مغازه

یکی دیگر از ویژگی هایی که نوع قفسه بندی در فروشگاه های لاستیک فروشی را تحت تاثیر قرار میدهد تعداد لاستیک های موجود در این فضا است. بیشتر مالکان این نوع مغازه ها بسته به مقدار سرمایه خود از فضاهایی با متراژ کم یا متراژ بالا استفاده می نمایند. که در هر کدام از این فضاها می توان از مقدار معین لاستیک نگهداری نمود. به همین سبب بسته به تعداد لاستیک های موجود می توان از انواع قفسه بندی برای این مغازه ها استفاده نمود. به عنوان مثال در صورت کم بودن تعداد لاستیک ها استفاده از پالت بهترین گزینه است اما با بالا بودن تعداد تایرها نوع قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی می تواند به انواع دیگر با تعداد طبقات بیشتر تغییر یابد.

تعداد تایرها در انبار لاستیک

تعداد تایرها در انبار لاستیک

متریال مصرفی در قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی

این گزینه نیز یکی از مهم ترین موارد در زمان انتخاب قفسه بندی مناسب برای این نوع فروشگاه ها است. به دلیل تنوع در متریال قفسه بندی می توان از گزینه های مختلفی برای تولید آن ها استفاده نمود. اما انتخاب نوع متریال مصرفی در قفسه بسته به بودجه مالک و یا نوع تایرها دارد. این قفسه ها در متریال های مختلف مانند؛ چوب، پلاستیک و یا فلز توسط تولید کنندگان تولید می شود و در صورتی که مالک از نظر بودجه در مضیقه نباشد بسته به وزن تایرها انتخاب نوع فلزی باعث می شود تا عمر و استحکام قفسه بندی افزایش یابد.

پرطرفدارترین مطالب تیم فسازان امین را از دست ندهید!

قفسه بندی مناسب انبار لاستیک

قفسه بندی مناسب انبار لاستیک

انواع قفسه بندی برای مغازه لاستیک فروشی

با توجه به موارد ذکر شده می توان از انواع مختلف قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی استفاده نمود.

قفسه بندی پالتی، در بیشتر مغازه های عرضه کننده لاستیک از این نوع قفسه بندی استفاده می شود. این قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی با دوام و استحکام بالا تولید و دارای چندین طبقه با مقاومت زیاد است. تولید این پالت ها نیز با توجه به ابعاد مورد نیاز فضا و وزن تایرها به انواع مختلف سبک، سنگین و متوسط دسته بندی می شود. گنجایش هر پالت در حدود 10 حلقه لاستیک بوده و به دلیل تعدد طبقات این پالت ها قابلیت نگهداری بیش از 30 حلقه لاستیک را دارند. دسترسی راحت و انتخاب راحت تر نوع لاستیک از ویژگی ها بارز این نوع قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی است.

قفسه بندی های بازویی مغازه لاستیک فروشی، این نوع قفسه بندی نیز بسیار مقاوم و زیبا طراحی شده است. این نوع بی شباهت به قفسه بندی پالت راک نیست البته به تغییرات جزئی که باعث می شود تا لاستیک ها در قسمت بازویی آن به راحتی جا بگیرند. به این نوع کانتی لور سنگین نیز اطلاق می شود.

انواع قفسه لاستیک فروشی

انواع قفسه لاستیک فروشی

عوامل موثر بر قیمت قفسه بندی مغازه لاستیک فروشی

با توجه به این که از انواع قفسه بندی می توان برای این نوع فضا استفاده نمود می توان انتظار داشت که برای انتخاب هر نوع از قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی قیمت های متفاوتی نیز پرداخت شود. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت این قفسه ها می توان به این موارد اشاره نمود.

  • نوع قفسه بندی، همان طور که عنوان شد برای این مغازه ها می توان از انواع پالت یا قفسه بندی های بازویی استفاده نمود.
  • ابعاد قفسه بندی، بسته به مقدار فضای موجود و سایز تایرها در این مغازه ها ابعاد قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی تعیین می شود.
  • نوع متریال مصرفی، این گزینه نیز بستگی مستقیم به نوع تایر و البته میزان هزینه در نظر گرفته شده مالک دارد.
  • کیفیت متریال قفسه، بعضی از تولید کنندگان از متریال های کم کیفیت برای تولید قفسه ها استفاده می نمایند که اگرچه باعث کاهش قیمت آن می شود اما در بلند مدت باعث کاهش عمر مفید و مقاومت این قفسه ها در برابر عوامل محیطی مانند ضربه نیز می شود علاوه بر آن امکان آسیب دیدگی آن ها نیز در اثر وزن زیاد تایرها بسیار زیاد است.

با توجه به این نکات در زمان انتخاب قفسه بندی مناسب مغازه لاستیک فروشی به برند تولید کننده و اعتبار آن در بازار توجه نمایید. سفارش تولید و خرید از تولید کنندگان معتبر ضامن عمر طولانی محصول و ایمنی بیشتر برای کارکنان در این فضا می شود.





:: برچسب‌ها: قفسه بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

قفسه بندی
قفسه بندی فلزی انبار
www.fazasazanamin.com
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان